مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 ساعت 16:152018-05-15سياسي

بررسی تعریف ارائه شده از صوت و تصویر فراگیر در کمیسیون فرهنگی مجلس


یک عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس از بحث و تبادل نظر فراوان در خصوص صوت و تصویر فراگیر در کمیسیون متبوعش خبر داد و افزود: به دلیل پیچیدگی های فنی و معنایی صوت و تصویر فراگیر به تعریف روشن و واحدی از این واژه نرسیده ایم.

- سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا گفت: تمام وقت نشست امروز کمیسیون فرهنگی صرف ارائه تعریفی روشن و جامع از صوت و تصویر فراگیر شد.

وی ادامه داد: تعریف کمیته فرهنگ، هنر و رسانه کمیسیون در نشست امروز کمیسیون با حضور نمایندگان وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات و صداوسیما مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در این نشست سوالاتی در خصوص شفاف کردن تعاریف مربوط به خدمات صوت و تصویر متحرک مطرح شد و اینکه این خدمات به چه افرادی داده شود، آیا این خدمات مربوط به پخش زنده است یا خیر؟ اساسا کدام یک از تعاریف و اختیارات مربوط به حوزه وزارت ارشاد است.

کدام یک در اختیار صداوسیماست و محدوده اختیارات وزارت ارتباطات کدام است.

وی ادامه داد: برای روشن شدن این ابهامات طی نشست دیگری که هفته آینده برگزار می شود موضوع با صحبت موافقان و مخالفان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مصوبه نهایی کمیسیون فرهنگی مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تعریف ارائه شده از صوت و تصویر فراگیر در کمیسیون فرهنگی مجلس

بررسی تعریف ارائه شده از صوت و تصویر فراگیر در کمیسیون فرهنگی مجلس