مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 11:502018-05-14سياسي

انتظار داریم حکم افشانی زودتر امضاء شود/شورا دخالت مستقیم در عزل و نصب ها ندارد


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انتظار داریم حکم افشانی زودتر امضاء شود، در مورد شائبه رفتن برخی از معاونین از شهرداری گفت: شورا دخالت مستقیم در عزل و نصب ها ندارد؛ - اما شاخص هایی مشخص شده که بر اساس آن انتخاب ها صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محسن هاشمی صبح امروز با حضور در چهارمین کنفرانس مدیریت شهری ، اقتصاد نوین و درآمدهای پایدار با بیان اینکه امروز سالروز خروج ایران از معاهده تنباکو است، گفت: این مسئله همزمان با خروج یک جانبه آمریکا از برجام است و جالب اینجاست که 127 سال قبل مرجعیت شیعه برای حفاظت از ایران در برابر استکبار جهانی علیه معاهده بین المللی حکم داد و حالا بعد از این همه سال از قضا دریک معاهده که به نفع ایران بود، مورد خشم آمریکا قرار گرفت واین هم دستاورد بین المللی دولت تدبیر و امید است که معاهده برد برد با شش کشور داشت که به دلیل عدم توجه خوب به آمریکا، آمریکا از این معاهده خارج شد.

وی افزود: البته با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری می توان باز هم از نعمت های برجام با توافق با 5 کشور باقی مانده استفاده کرد.

هاشمی با بیان اینکه این اجلاس اقتصاد نوین و درآمدهای پایدار است گفت: به بحث پژوهش در موضوع درآمدهای پایدار باید توجه ویژه ای کرد به گونه ای که 2 درصد از کل بودجه شهرداری و یک درصد از کل بودجه بدون لح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار داریم حکم افشانی زودتر امضاء شود/شورا دخالت مستقیم در عزل و نصب ها ندارد

انتظار داریم حکم افشانی زودتر امضاء شود/شورا دخالت مستقیم در عزل و نصب ها ندارد