مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 09:562018-05-14اقتصادي

همه زیرساخت های تولید با مشکل مواجه است


رییس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: درحال حاضر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنیم به این دلیل که اشتغال خوابیده و بازار نداریم و در بخش تسهیلات و تأمین اجتماعی نیز با مسائلی مواجه هستیم.

- یدالله عبدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در شهرستان ساری، اظهار کرد: نامگذاری امسال باعنوان حمایت از کالای ایرانی در امتداد شعار سال گذشته اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران دارای 17 نوع ماده معدنی است، اضافه کرد: مازندران رتبه نخست تولید فلورین، فیلیز، پوکه معدنی و رتبه دوم تولید زغال سنگ را در کشور دارد و همچنین از ذخایر متنوع سنگ های گرانیتی برخوردار است ولی با این وجود اقدامی در زمینه فرآوری آن صورت نگرفته است.

رییس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه این قابلیت ها می تواند موتور محرک اشتغال، تولید و خدمات شود، اضافه کرد: یکسری مشکلاتی در بخش منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و محیط زیست داشتیم که در حال پیگیری هستیم.

عبدی با اعلام اینکه مهم ترین مشکل ما در بحث نقدینگی است، تصریح کرد: در بخش معدن میلیاردهای سرمایه را باید بخوابانیم که نکته مهم این است این سرمایه ها بعد از پنج سال مستهلک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه زیرساخت های تولید با مشکل مواجه است

همه زیرساخت های تولید با مشکل مواجه است