مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 09:412018-05-14سياسي

6 پیام رسان داخلی پاسخ دادند آیا دولت واقعا به پیام رسان ها کمک کرد


بر اساس دستورات رییس جمهور در شورای عالی فضای مجازی باید حمایت هایی از پیام رسان های داخلی انجام می شده است اما این حمایت ها بعد از گذشت حدود یک سال از مصوبات شورای عالی فضای مجازی یا انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، به دنبال گزارش روز قبل فرهیختگان با عنوان رشد 20 برابری تلگرام 6 ماه پس از فیلتر وایبر در رابطه با خوب یا بد بودن فضای انحصار برای رشد پیام رسان ها دریافتیم که در بازه زمانی 6 ماهه چگونه انحصار وایبر، سبب شد تعداد کاربران تلگرام از 100 هزار کاربر به 19 میلیون کاربر افزایش یابد.

این افزایش تعداد کاربران در شرایطی رخ داد که وایبر به اوج فعالیت خود و ارائه امکاناتی نظیر ابرگروه ها، انتخاب مدیر در گروه، تنظیم سطح دسترسی مدیران در گروه ها، کانال، استیکرهای به روز و فراوان و.

رسیده بود اما تلگرام تنها چت های دونفره و گروهی را داشت و حتی در امکانات اولیه خود مانند استیکر چیزی از قبل آماده نداشت و تا مدتی کاربران تنها به دلیل سرعت بالا این پیام رسان را جایگزین وایبر کردند.

در همان روزهای اولیه فعالیت تلگرام شایعه ای برای امن نبودن این محیط با عنوان عکس های خود را در تلگرام برای همدیگر ارسال نکنید، چراکه در جایی ذخیره می شود! پخش شد اما سرعت بالا و محیط کاربری آسان سبب شد کاربران توجهی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پیام رسان داخلی پاسخ دادند آیا دولت واقعا به پیام رسان ها کمک کرد

6 پیام رسان داخلی پاسخ دادند آیا دولت واقعا به پیام رسان ها کمک کرد