مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 08:152018-05-14پزشكي

اجرای طرح های سالم سازی دریا توسط محیط زیست سیستان و بلوچستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح های سالم سازی دریا، بازرسی شناگاه های رسمی و غیر رسمی و مراکز تفریحی ساحلی جنوب استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر نیره پورملایی در کارگروه توجیهی این طرح گفت: دستورالعمل بازرسی و نصب پرچم در شناگاه های ساحلی و طرح های سالم سازی دریا توسط معاونت دریایی سازمان با همکاری معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه و تدوین و جهت اجرا به ادارات ذیربط ابلاغ شده است .

وی بیان کرد: این دستورالعمل به منظور برنامه ریزی، اجرا، راهبری و نظارت بر شناگاه های رسمی و غیر رسمی ساحلی و همچنین مناطق تفریحی دریایی و وحدت رویه در نحوه بازرسی، نظارت و پایش این اماکن در راستای اطلاع رسانی مناسب در خصوص وضعیت کیفی و بهداشتی آنها تدوین شده است.

پورملایی ادامه داد: در همین راستا مراکزی که موفق به کسب امتیاز بالا در خصوص مدیریت زیست محیطی و بهداشتی محدوده فعالیت خویش شوند، "پرچم آبی" و مراکزی که نتوانند استانداردهای لازم را جهت ادامه فعالیت خویش اجرا نمایند، "پرچم زرد" دریافت خواهند کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: یکی از موارد مهم در صدور مجوز ادامه فعالیت شناگاه ها و مراکز تفریحی ساحلی، رعایت استانداردهای آلودگی میکروبی آبهای ساحلی است که در این خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های سالم سازی دریا توسط محیط زیست سیستان و بلوچستان

اجرای طرح های سالم سازی دریا توسط محیط زیست سیستان و بلوچستان