مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 ساعت 11:102018-05-13اقتصادي

رشد قابل توجه گردشگران داخلی و خارجی به استان زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان زنجان، از رشد قابل توجه ورود گردشگران داخلی و خارجی به زنجان در سال های اخیر خبر داد.

- یحیی رحمتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که امروز در اکثر جوامع بشری به مقوله گردشگری به عنوان یک صنعت پردرآمد نگاه می شود، افزود: خوشبختانه زنجان نیز جزو استان هایی است که از زیرساخت ها و جاذبه های خوب گردشگری برخوردار بوده و با وجود این که در سال های گذشته از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده اما خوشبختانه در چند سال اخیر با اقدامات صورت گرفته، شاهد افزایش حضور گردشگران در زنجان هستیم.

وی از راه اندازی قطار گردشگری به عنوان یکی از اقدامات تأثیرگذار در شناساندن ظرفیت های گردشگری استان یاد کرد و ادامه داد: بی تردید راه اندازی قطار گردشگری توانست کمک شایانی به برگزاری برنامه های تأثیرگذار در معرفی استان داشته باشد، از این رو در تابستان امسال نیز این قطار هم زمان را برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی راه اندازی خواهد شد تا قطار گردشگری زنجان همیشه در حال حرکت بر روی ریل باشد.

این مسئول در ادامه به فعالیت موثر مراکز عرضه صنایع دستی استان زنجان اشاره کرد و با یادآوری این که تداوم فعالیت این مراکز می تواند نقطه عطفی در رونق صنایع دستی زنجان و نیز ارتقای جایگاه این صنعت در کشور باشد، تصریح کرد: اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد قابل توجه گردشگران داخلی و خارجی به استان زنجان

رشد قابل توجه گردشگران داخلی و خارجی به استان زنجان