مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 ساعت 08:052018-05-12اجتماعي

بندرعباس با کمبود 200 کلاس درس مواجه است


مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس گفت: آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس در حال حاضر 3 هزار و 500 پرسنل، یک هزار و 860 کلاس درس، 320 مدرسه را دارا است و به غیراز مناطقی از شهر بندرعباس، - 4 دهستان گچین، تازیان، ایسین و سیاهو را نیز تحت پوشش دارد.

سید هادی حسینی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در سال های گذشته شاهد موفقیت های علمی و پژوهشی از نخبگان محصل در این ناحیه بوده ایم و کسب رتبه های علمی در رشته های نانو، هوا و فضا و رشته های ورزشی را در کارنامه داشته ایم.

وی اظهار کرد: ارتقاء شاخص های تحصیلی و پژوهشی از اهم اهداف ما در این ناحیه به شمار می رود و همبستگی اجتماعی همکاران از شاخصه های اصلی این ناحیه قلمداد می شود.

حسنی تصریح کرد: بیشترین تراکم دانش آموزی در این ناحیه از شهرستان بندرعباس است و محصلین در این ناحیه بیشتر از طبقات محروم جامعه هستند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس خاطرنشان کرد: در این ناحیه 637 خَیر را شناسایی کرده ایم و از کمترین امکانات که اطعام دانش آموزان و خرید کولر بوده است تا مدرسه سازی در این ناحیه به کمک خیرین انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه خیرین طی سه سال متوالی 63 کلاس درس را در این ناحیه ساخته اند، اضافه کرد: ناحیه دو آموزش وپرورش بندرعباس بیشتر در بافت فرسوده شهر واقع شده است و شهرک پیامبر اعظم با رشد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرعباس با کمبود 200 کلاس درس مواجه است

بندرعباس با کمبود 200 کلاس درس مواجه است