مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1397 ساعت 15:052018-05-11سياسي

آمریکایی ها، پیمان شکنی را در ذات خود دارند


امام جمعه موقت قم با بیان اینکه آمریکایی ها، پیمان شکنی را در ذات خود دارند، گفت: اروپایی ها هم خصلت های پیمان شکنی را دارند و نباید به دور از تضمین های قطعی، - پای تعهد با آنان ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم در مصلی قدس با اشاره به خروج آمریکا از برجام عنوان کرد: آمریکایی ها، پیمان شکنی را در ذات خود دارند و ما با پیمان شکنی آمریکا و قدرت های اروپایی از دیرباز آشنا هستیم.

امام جمعه موقت قم افزود: نباید انتظاری جزء این از آمریکا به عنوان یک رژیم مستکبر داشت؛ رژیمی که در قرن گذشته بیش از 100 جنگ ظالمانه برپا کرده و ده ها کشور را اشغال کرده است.

وی تصریح کرد: ما در تبعیت از توصیه های رهبری گفتیم هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم، تعجبی ندارد اگر سندی که خودشان امضا کرده اند را اجرا نکنند.

اعرافی اظهار کرد: با توجه به عهدشکنی آمریکا، مسئولان کشور بدون تضمین پای هیچ قراردادی را امضا نکنند و به عزت و کرامت ملت ایران بیش از گذشته اهتمام ورزند.

وی تصریح کرد: کشورهایی که به پیمان ها پایبند نیستند قطعا نمی توان در ادامه به آن ها اعتماد کرد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: در جریان اخیر سعودی ها ذوق زده شده اند؛ در حالی که آمریکا به درد آنها نمی خورد و رژیم صهیونیستی نیز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها، پیمان شکنی را در ذات خود دارند

آمریکایی ها، پیمان شکنی را در ذات خود دارند