مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1397 ساعت 14:352018-05-11فرهنگي

ارزیابی گیشه سینماها و آمار فروش به روایت پخش کنندگان


آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده درحالی توسط پخش کنندگان اعلام شد که برخی از آنان معتقد هستند که میزان فروش فیلم ها نسبت به سال گذشته و حتی هفته های اخیر کاهش داشته است.

- حبیب اسماعیلی _مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان_ در مورد میزان فروش فیلم سینمایی خرگیوش به کارگردانی مانی باغبانی بیان کرد: این فیلم تاکنون دو میلیارد و 180 میلیون تومان فروش داشته و در حال حاضر چهار سالن سینمایی در تهران و حدود 10 سالن سینمایی در شهرستانها در اختیار دارد.

البته با توجه به اینکه نمایش این فیلم در تهران روبه پایان است اما در سینماهای شهرستانها همچنان ادامه خواهد داشت.

او در ادامه توضیح داد: اکران این فیلم در هفته های گذشته بهتر بود اما به طور کلی چون فیلم های روی پرده زیاد است و تعداد سالن های سینمایی نسبت به آن کمتر است، شرایط مطلوبی برای هیچ یک از فیلمسازان وجود ندارد و اکنون ما بیشتر سالن هایمان را از دست داده ایم و از هفته دیگر هم ماه رمضان شروع می شود و همچنین به تازگی فیلم های جدیدی اکران شده اند، همه اینها بر میزان فروش تاثیرگذار است.

احمد مختاری پخش کننده فیلم سینمایی خجالت نکش ساخته رضا مقصودی درباره میزان فروش این فیلم گفت: خجالت نکش که تقریبا 9 روز است که روی پرده سینما رفته، تاکنون با در اختیار داشتن 26 سالن سینمایی در تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی گیشه سینماها و آمار فروش به روایت پخش کنندگان

ارزیابی گیشه سینماها و آمار فروش به روایت پخش کنندگان