مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1397 ساعت 13:352018-05-10سياسي

افول کیفیت زندگی عامل بروز آسیب های اجتماعی است


رییس شورای اسلامی شهر شیراز اعتقاد دارد که افول کیفیت زندگی خصوصا در کلانشهرها عامل مهمی در بروز و تداوم آسیب های اجتماعی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سید احمدرضا دستغیب پنجشنبه 20 اردیبهشت در دومین اجلاس هیئت رییسه ی شورای کلانشهرهای ایران، لزوم توجه به ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان با نگاه انسان محورانه به توسعه را راهکاری برای مقابله با معضل افول کیفیت زندگی برشمرد.

او دلیل لزوم برگزاری اجلاس هیئت رییسه شورای کلانشهرها را تبادل نظر برای حل مشکلات شهری دانست و خاطرنشان کرد: ناتوانی دولت در اداره امور شهرها، راهی جز سپردن وظایف شهری به نمایندگان مردم، نگذاشته است .

دستغیب تاکید دارد که شوراها باید عهده دار راهبری حرکت از شهرهای متمرکز بر خودرو به سمت شهرهای شهروندگرا باشند و در این راستا به رشد فضاهای پیاده، به عنوان مهمترین موضوع در مسیر تبدیل شهر خودرو محور به انسان و محله محور، باید بیش از پیش توجه داشت.

رییس شورای شیراز با تصریح اینکه شوراها نباید در نجات "ذخایر سبز شهرها" تعلل کنند، گفت: باید مفهوم بوستان شهرها باید توسعه یافته و اجرایی شود؛ متاسفانه امروزه زندگی و نفس کشیدن در کلان شهرها بسیار سخت و آسیب زا شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول کیفیت زندگی عامل بروز آسیب های اجتماعی است

افول کیفیت زندگی عامل بروز آسیب های اجتماعی است