مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 ساعت 09:402018-05-08بين الملل

چه کسی حرف های نتانیاهو درباره ایران را باور می کند؟


بسیاری از تحلیل گران، نویسندگان ، مورخان و کارشناسان امنیتی اسراییلی یا آمریکایی از صحبت های نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش در مورد تداوم فعالیت سری ایران برای تولید سلاح اتمی قانع نشدند و آن را اسناد ساختگی دانستند.

- روزنامه مصری الاخبار نوشت : بسیاری از تحلیل گران، نویسندگان ، مورخان و کارشناسان امنیتی اسراییلی یا آمریکایی از صحبت های نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش در مورد تداوم فعالیت سری ایران برای تولید سلاح اتمی قانع نشدند و آن را اسناد ساختگی دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،روزنامه مصری الاخبار در مقاله ای به قلم نبیل زکی با عنوان چه کسی حرف های نتانیاهو را باور می کند؟ با اشاره به عدم باور پذیری و قانع نشدن بسیاری از تحلیل گران، نویسندگان ، مورخان و کارشناسان امنیتی اسراییلی یا آمریکایی از صحبت های نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی در مورد تداوم فعالیت سری ایران برای تولید سلاح اتمی می نویسد: عوزی اراد مشاور سابق امنیت ملی اسراییل گفت که نتانیاهو اطلاعات جدید و دلایل و مدارکی معتبر در اسناد خود نشان نداد که نقض توافق اتمی توسط ایران را ثابت کند.

روی کاهانوفیس محقق اسراییلی نیز گفت که نتانیاهو درصدد کشاندن اروپایی ها و ترامپ به خروج از توافق اتمی بعنوان مساله ای ضروری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی حرف های نتانیاهو درباره ایران را باور می کند؟

چه کسی حرف های نتانیاهو درباره ایران را باور می کند؟