مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 ساعت 13:452018-05-06سياسي

آغاز عملیات اجرایی خط سوم مترو به زودی در شیراز


رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به زودی عملیات اجرایی خط سوم قطار شهری شیراز آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نواب قائدی یکشنبه 16 اردیبهشت در یک کنفرانس خبری گفت: به زودی عملیات اجرایی خط سوم قطار شهری شیراز که پیش از این تصویب شده بود، آغاز می شود؛ این خط از قطارشهری قرار است حد فاصل پل معالی آباد تا شهرک گلستان احداث شود.

وی با تصریح اینکه در کلان شهرها باید تمام مدهای حمل و نقل درون شهری دیده شود، گفت: باید این حق انتخاب برای شهروندان وجود داشته باشد که از چه سیستم حمل و نقلی استفاده کنند.

قائدی همچنین به بررسی اضافه شدن 2 خط جدید به قطار شهری شیراز خبر داد و گفت: موضوع احداث مترو بین شهرک گلستان و میدان احسان و اجرای یک خط برای اتصال شهرک سعدی به میدان ولی عصر مورد توجه شورای شیراز قرار دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز در عین حال تاکید کرد که مخالف احداث پارکینگ های عمومی در مرکز شهر است، گفت: احداث پارکینگ خصوصا در مراکز عمده و هسته های پر ترافیک شهر، زمینه ساز افزایش تقاضا برای سفر است.

قائدی تاکید کرد که وجود سینماها در مرکز شیراز، بخشی از هویت فرهنگی این شهر محسوب می شود و به هیچ عنوان تبدیل این سینماها به پارکینگ و احداث سینماهای جدید، راهکار مناسبی محسوب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی خط سوم مترو به زودی در شیراز

آغاز عملیات اجرایی خط سوم مترو به زودی در شیراز