مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اردیبهشت 1397 ساعت 10:002018-05-05سياسي

امنیت شبانه زنان کارتن خواب درگرو تأسیس گرمخانه


زنی که معتاد شود به یکباره همه چیز و همه کس خود را از دست می دهد، به خیابان پناه می آورد و در معرض سایر آسیب های اجتماعی قرار می گیرد، یکی از راه های تأمین امینت این زنان، - تأسیس گرمخانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آسیب های اجتماعی معضلی است که همواره رفع آن دغدغه مسئولان زیادی بوده است؛ دغدغه ای که به آن فکر می کنند اما حل و رسیدگی به آن در گیرودار مصوبات طولانی به فراموشی سپرده می شود، در این میان رسیدگی به آسیب های اجتماعی زنان از اهمیت بالاتری برخوردار است.

زنان که درگیر یکی از انواع آسیب های اجتماعی می شوند، ناخودآگاه در دریایی از آسیب گرفتار می شوند، زنی که معتاد شود به یکباره همه چیز و همه کس خود را از دست می دهد، به خیابان پناه می آورد و در معرض سایر آسیب های اجتماعی قرار می گیرد.

مهدیه قافله باشی عضو شورای شهر قزوین در این خصوص می گوید: از وقتی که شورای پنجم را تحویل گرفتیم کمیته بانوان شورا مشخصاً در بحث آسیب های اجتماعی به ویژه آسیب های اجتماعی زنان ورود پیداکرده است، باورمان این است که اگر قرار است شهر را به عنوان مقصد گردشگری تعریف کنیم باید در کاهش آسیب های اجتماعی تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی ادامه می دهد: در حال حاضر در قزوین 192 کودک کار و تعدادی زن کارتن خواب داریم، ساماندهی این افراد وظیفه انسانی است و شهرداری باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت شبانه زنان کارتن خواب درگرو تأسیس گرمخانه

امنیت شبانه زنان کارتن خواب درگرو تأسیس گرمخانه