مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اردیبهشت 1397 ساعت 10:502018-05-04سياسي

ساختمان موزه مشاهیر گیلان افتتاح شد


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از موزه میراث روستایی گیلان، ساختمان موزه مشاهیر را افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد باقر نوبخت در بازدید از موزه میراث روستایی گیلان و افتتاح ساختمان موزه مشاهیر، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دست اندکاران موزه میراث روستایی به ویژه دکتر طالقانی، گفت: زمانی که در مراحل آغازین ایجاد موزه روستایی برای نخستین بار در خدمت دکتر طالقانی که یکی از شخصیت های برجسته و از خانواده های اصیل گیلانی هستند برای ارائه طرح و نیز فراهم سازی مقدمات و انجام ایده بودیم، از خاطر نمی رود.

معاون رییس جمهور، با اشاره به لزوم توجه ویژه به بوم گردی در جهت معرفی فرهنگ، آیین و میراث ماندگار گذشتگان به نسل حاضر افزود: باید شرایط به گونه ای فراهم شود تا گردشگران و مهمانان داخلی و خارجی با سنت ها، آداب و رسوم و فرهنگ اصیل ایرانی آشنا شوند.

وی توجه به بوم گردی برای انتقال فرهنگ و آیین معنوی را از الزامات عنوان و تاکید کرد: باید شرایط را برای تبدیل واحدهای واجد شرایط مسکونی روستایی به بوم گردی در جهت اسکان مهمانان و مسافران تسهیل کنیم.

سخنگوی دولت، با بیان اینکه واحدهای مسکونی روستایی برای تبدیل به بوم گردی در اولویت پرداخت تسهیلات هستند، گفت: اینگونه اسکان مسافر در خانه های بوم گردی علاوه بر درآمدزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان موزه مشاهیر گیلان افتتاح شد

ساختمان موزه مشاهیر گیلان افتتاح شد