مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1397 ساعت 12:002018-05-03بين الملل

گمانه زنی هایی از معامله بن طلال با ولیعهد عربستان در قبال آزادی اش


ولید بن طلال، میلیاردر عربستانی به تازگی توافق نامه ای برای فروش سهم خود از هتل ها و مجتمع های تفریحی"موفینبیک" امضا کرده است که اعلام این خبر از سوی شرکت تحت مالکیت وی گمانه زنی هایی را مبنی بر ارتباط این معامله با توافق وی با محمد بن سلمان، - ولید بن طلال، میلیاردر عربستانی به تازگی توافق نامه ای برای فروش سهم خود از هتل ها و مجتمع های تفریحی"موفینبیک" امضا کرده است که اعلام این خبر از سوی شرکت تحت مالکیت وی گمانه زنی هایی را مبنی بر ارتباط این معامله با توافق وی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در مقابل آزادی اش از زندان به وجود آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، شرکت سهامی عربستان که مالکیت آن در اختیار شاهزاده ولید بن طلال است از امضای توافقنامه ای با شرکای خود برای فروش هتل ها و مجتمع های تفریحی "موفنبیک "به یکی از شرکت های "اکور هوتیلز" فرانسه خبر داد.

اعلام این خبر سوالاتی را بر انگیخت که مهمترین آن ارتباط این معامله با توافقی بود که وی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و پسر عمویش در مقابل آزادی اش از زندان به آن دست یافتند.

طبق اعلام رسانه های مخالف سعودی، این خبر بیانگر تلاش بن طلال برای پایبندی به عهد خود با ولیعهد سعودی مبنی بر پرداخت دارایی هایی به ارزش 13 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی هایی از معامله بن طلال با ولیعهد عربستان در قبال آزادی اش

گمانه زنی هایی از معامله بن طلال با ولیعهد عربستان در قبال آزادی اش