مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 ساعت 04:262018-04-29بين الملل

سعدالله زارعی ما و توطئه جدید آمریکا علیه سوریه


آمریکا کماکان روی سوریه تمرکز عملیاتی دارد و در صدد ائتلافی از نیروهای مختلف منطقه برای تغییر سوریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجله فارس پلاس خبرگزاری فارس" سعدالله زارعی در یادداشتی با عنوان ما و توطئه جدید آمریکا علیه سوریه در رونامه کیهان نوشت: آمریکا کماکان روی سوریه تمرکز عملیاتی دارد و در صدد ائتلافی از نیروهای مختلف منطقه برای تغییر سوریه است.

این موضوع جدای از آنکه امکان پذیر باشد یا نباشد، از یک سو از اهمیت ویژه سوریه و از سوی دیگر از اهمیت موقعیت مهمی که طی سال های اخیر برای جبهه مقاومت بدست آمده است، حکایت دارد.

بر همین اساس هم طی هفته های اخیر فشار متراکمی از سوی غربی ها و بعضی از جریانات داخلی روی ایران وارد شده تا از موقعیت ممتازی که در آن قرار دارد، فاصله بگیرد.

اما طرح آمریکا چیست؟ طرح مورد توجه ارتش آمریکا براساس این انگاره استوار است که بدون تحول جدی در میدان نظامی سوریه، امکان اثرگذاری بر آن وجود ندارد.

این تحول از نظر آنان نیازمند مشارکت جدی شش دسته نیرو و ائتلافی با مشارکت آنان است، ائتلاف نیروهای کنونی آمریکا در پایگاه هایی در سوریه، نیروهای نظامی کنونی ترکیه در سوریه، نیروهای باقی مانده و پراکنده داعش در سوریه در قالب سازمان جدید، کردهای سوریه، رژیم صهیونیستی، نیروهای نمادین کشورهای عربی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعدالله زارعی ما و توطئه جدید آمریکا علیه سوریه

سعدالله زارعی ما و توطئه جدید آمریکا علیه سوریه