مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 13:152018-04-26اجتماعي

عواملی که جلوی ثبت جهانی الموت را خواهد گرفت؟


متأسفانه ساخت وسازهای نامناسب گازرخان جلوی ثبت جهانی الموت را خواهد گرفت چون منظر طبیعی خود را با این ساخت وسازها از دست خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمحمد زاهدی در کارگروه گردشگری استان که در بخشداری الموت شرقی برگزار شد، اظهار کرد: باید هر دو الموت شرقی و غربی را با هم دید و برای احیای حوزه آبریز شاهرود نیز اقدام کرد.

وی افزود: امروزه تکنولوژی و فناوری ها هرچقدر پیشرفت می کنند اشتغال آن ها نیز کمتر می شود و تنها گردشگری و آی سی تی اشتغال زایی خوبی به دنبال دارند.

جاذبه های تاریخی و فرهنگی و قومی و زبانی نعمت های بزرگی برای صنعت گردشگری هستند و باید قدردان این پوشش ها و خرده فرهنگ ها باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: از سال جاری با برگزاری جلسات متعدد برای تقویت گردشگری به عنوان مسائل اصلی استان باهدف اشتغال زایی اقدام کرده ایم و امیدواریم شاهد توسعه صنعت گردشگری استان باشیم.

باید مخابرات، در روستاهای منطقه الموت نقاط تحت پوشش را موردبررسی قرار دهد و برای نصب تجهیزات مخابراتی نیز همکاری لازم صورت گیرد.

زاهدی عنوان کرد: در واگذاری اراضی ملی حریم دریاچه اوان باید با توجه به بازنگری طرح جامع ملی صورت گیرد و در طرح جامع این دریاچه همه اراضی باید با همان کاربری اولیه تعیین شده واگذار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواملی که جلوی ثبت جهانی الموت را خواهد گرفت؟

عواملی که جلوی ثبت جهانی الموت را خواهد گرفت؟