مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 15:002018-04-23اجتماعي

بگو مگو بر سر ساخت و سازهای غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی افراد ذی نفوذ در محدوده پلیس راه"یاسوج به اصفهان" خانه ساخته اند.

- مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی افراد ذی نفوذ در محدوده پلیس راه"یاسوج به اصفهان" خانه ساخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حسین کاظمی در اولین نشست کارگروه مبارزه با زمین خواری اراضی کشاورزی استان افزود: گزارش های زمین خواری مشخص می کند که زمین خواری ها در شهر یاسوج در عرض 15 سال گذشته صورت گرفته است.

وی اظهارکرد: مناطق محمودآباد یاسوج، محدوده روستای دهنو، رودخانه بشار، محدوده حاشیه جاده اصفهان، روستای مختار و روبروی پلیس راه یاسوج به اصفهان زمین خواری های زیادی انجام گرفته است .

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در مناطق محمودآباد و روستای دهنو ساخت و سازهای خلاف قانون انجام شده است، خاطرنشان کرد: فلکه کوهستان در منطقه محمودآباد شمال شرق یاسوج - که دیگر زمینی به عنوان فلکه نیست- در فلکه هم تصرف صورت گرفته، و هم چنین 300 متر معبر نزدیک به این فلکه به تصرف درآمده است .

کاظمی تصریح کرد: متاسفانه در زمین های منابع ملی، ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته، و ادارات هم به این افراد خدمات آب، برق و گاز می دهند، به طور مثال در روستای دهنو اراضی زیادی بدون مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بگو مگو بر سر ساخت و سازهای غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد

بگو مگو بر سر ساخت و سازهای غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد