مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 11:052018-04-23سياسي

اسیدپاش‎ها، جانیان بالفطره نیستند


استاد گروه روانشناسی دانشگاه تبریز با تأکید بر این که اسیدپاش ها جانیان بالافطره نیستند، گفت: اغلب چنین پنداشته می‎شود که اسیدپاشان افراد خطرناکی هستند و این در حالی است که اسیدپاش‎ها همان افرادی هستند که در دور و اطراف ما زندگی می‎کنند، - آن ها اسیر دست هیجان های لحظه ای می شوند.

دکتر علی قره‎داغی ، در گفت‎وگو با ایسنا، با بیان این که پژوهش کمی و کیفی دقیقی در خصوص علل اسیدپاشی و انگیزه‎های مهاجمان انجام نشده است، گفت: اگر علل حوادثی مانند قتل‎های خیابانی، با ماشین زیر گرفتن و سایر مصادیق پرخاشگری را به اسیدپاشی تعمیم دهیم، حس انتقام جویی به این حادثه منجر می‎شود، انتقام جویی جزیی از رفتار پرخاشگرانه تلقی می‎شود، بر اساس برخی فرضیه‎ها پرخاشگری پاسخی به ناکامی است و هر چه شدت ناکامی بیشتر باشد، شدت پرخاشگری نیز بیشتر خواهد بود و هر چه ارزش مورد انتظار در مورد چیزی که فرد درباره آن ناکام شده بیشتر باشد، شدت پرخاشگری بیشتر بوده و در نتیجه فرصت ارزیابی از فرد سلب خواهد شد.

چرا افراد خوب، ناگهان دست به کارهای شیطانی می‎زنند؟ وی خاطرنشان کرد: این پرسش همواره در میان روانشناسان وجود داشته است که چرا افراد خوب، ناگهان دست به کارهای شیطانی می‎زنند؟ ، در صورت توجه به تاریخچه زندگی برخی افرادی که زن های خیابانی را کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسیدپاش‎ها، جانیان بالفطره نیستند

اسیدپاش‎ها، جانیان بالفطره نیستند