مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 14:262018-04-20سياسي

دشمن هیچ سیبلی جز ایران برای نشانه گرفتن ندارد


امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن هیچ سیبلی جز ایران برای نشانه گرفتن ندارد گفت: امپراتوری رسانه ای غرب و اروپا تنها به مسائل داخل ایران توجه دارد و مشکلات کشورهای خود را انعکاس نمی دهند و ایران را مورد حملات سیاسی و غیرسیاسی قرار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با تبریک و گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شیوه مؤمن این است که سعی دارد خطا نکرده تا عذرخواهی نکند اما منافق دائم خطا می کند و دائم غدرخواهی در پیش می گیرد.

وی با بیان اینکه خداوند انسان را عبث نیافریده است گفت: زندگی انسان به مسیری می رود که به داشته ها توجه نمی کند و وقتی آن داشته ها را از دست داد به ناله و فغان می پردازد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه کفر نعمت ممکن است به عذاب الهی منتج شود افزود: در آیات و روایات نیز آمده است که کفر نعمت برخی از اقوام، منجر به کم شدن نزولات آسمانی و نعمت های الهی شده و این سندی بر نتیجه کفر نعمت انسان در محضر ذات اقدس الهی است.

فلاحتی با اشاره به خطبه 16 نهج البلاغه درباره اهمیت تقوا برای انسان بیان کرد: دنیا محل گذر است، نه محل ماندن، لذا در تاریخ همه آن هایی که به پست های دنیوی دل خوش کرده اند حتی استخوان های پوسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن هیچ سیبلی جز ایران برای نشانه گرفتن ندارد

دشمن هیچ سیبلی جز ایران برای نشانه گرفتن ندارد