مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 23:062018-04-17ورزشي

بازگشت هیجان به کشتی/ تنور ورزش ملی با شروع مسابقات انتخابی دوباره گرم می شود


با شروع مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی بار دیگر شاهد بازگشت هیجان به ورزش ملی کشور خواهیم بود.

- بازگشت هیجان به کشتی/ تنور ورزش ملی با شروع مسابقات انتخابی دوباره گرم می شود با شروع مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی بار دیگر شاهد بازگشت هیجان به ورزش ملی کشور خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان به ترتیب روزهای 30 و 31 فروردین ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود تا  پس از مدتها بار دیگر شاهد بازگشت هیجان به ورزش ملی کشور در سالن پیر پایتخت باشیم.

این مسابقات در حالی از فردا (پنجشنبه) با برگزاری رقابت های کشتی فرنگی آغاز می شود که همانطور که در گذشته هم مرسوم بوده است بیشتر میدانی برای کشتی گیران جوان و جویای نام جهت مطرح کردن خود و از سوی دیگر برخی مدعیان کهنه کارِ پشت خط مانده برای اثبات مجدد توانایی هایشان برای پوشیدن مجدد دوبنده تیم ملی است.

بر اساس قانون فرآیند انتخابی تیم های ملی کشتی 4 کشتی گیر آزاد و فرنگی کار برتر اوزان 10 گانه جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را کسب می کنند؛ مسابقاتی که اواخر اردیبهشت ماه برای مشخص شدند نفرات اعزامی به بازی های آسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت هیجان به کشتی/ تنور ورزش ملی با شروع مسابقات انتخابی دوباره گرم می شود

بازگشت هیجان به کشتی/ تنور ورزش ملی با شروع مسابقات انتخابی دوباره گرم می شود