مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 16:452018-04-16بين الملل

واکنش اروگوئه به اظهارات سفیر اسراییل درباره سفر اخیر ظریف


ابراز نگرانی سفیر اسراییل در اروگوئه از سفر اخیر وزیر امور خارجه ایران به این کشور آمریکای جنوبی و همچنین نامه مرکز «شیمون ویسنتال» نزدیک به اسراییل به رییس جمهور اروگوئه در مورد این سفر با واکنش هایی در این کشور روبرو شد.

- ابراز نگرانی سفیر اسراییل در اروگوئه از سفر اخیر وزیر امور خارجه ایران به این کشور آمریکای جنوبی و همچنین نامه مرکز شیمون ویسنتال نزدیک به اسراییل به رییس جمهور اروگوئه در مورد این سفر با واکنش هایی در این کشور روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نینا بن آمی، سفیر اسراییل در مصاحبه با روزنامه ال ابزروادور اروگوئه با اشاره به سفر اخیر ظریف و هیأت همراه به مونته ویدئو و طرح برخی از اتهامات اثبات نشده علیه ایران ،اظهار کرد: ما می دانیم که نمی توانیم کشوری را از انجام تجارت با یک کشور دیگر بازداریم، لیکن ما همیشه نگران کشوری هستیم که به سفارت اسراییل در آرژانتین حمله کرده و در سازمان ملل می گوید که اسراییل باید محو شود.

ایران کشوری است که در سطح جهانی بیشترین حمایت از تروریسم را می نماید.

مرکز شیمون ویسنتال (Simon Wiesenthal Center) نیز طی نامه ای به رییس جمهور اروگوئه در خصوص سفر ظریف اعلام کرد : اروگوئه با پذیرش یک مقام عالیرتبه از دولتی که در تامین مالی، برنامه ریزی و اجرای حملات تروریستی سال 1992 علیه سفارت اسراییل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اروگوئه به اظهارات سفیر اسراییل درباره سفر اخیر ظریف

واکنش اروگوئه به اظهارات سفیر اسراییل درباره سفر اخیر ظریف