مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1397 ساعت 09:512018-04-13سياسي

عصبانیت استکبار و نوچه های آنان به دلیل پیشرفت کشور است


وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه در دوران اصلاحات و هم اکنون عده ای به دنبال اصلاحات امریکایی بودند و هستند، گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در ابعاد مختلف در اوج است، - عصبانیت استکبار و نوچه های آنان به دلیل پیشرفت کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام حیدر مصلحی پنج شنبه شب در مراسم یادبود شهدای خان طومان با اشاره به اهمیت شهدا در آموزه های دینی، اظهار داشت: موضوع امنیت جمهوری اسلامی ایران در جهان نمونه است که با شهادت شهدا به دست آمد و موضوع امنیت مهم ترین مشکل کشورهای اروپایی است.

وی از هزینه سنگین درهم، دینار، دلار و یورو برای دست یابی به اهداف دشمنان اشاره کرد و گفت: 40 میلیارد یک مورد کمک عربستان برای آموزش داعش در اردن بوده است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه در دوران اصلاحات و هم اکنون عده ای به دنبال اصلاحات امریکایی بودند و هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در ابعاد مختلف در اوج است، عصبانیت استکبار و نوچه های آنان به دلیل پیشرفت کشور است و استکبار از این پیشرفت وحشت دارند.

وی با طرح این سوال اگر ما تحریم هستیم قاچاق و انواع خودروهای گران قیمت از کجا می آید و به جای آن مواد اولیه کارخانه ها وارد نمی شود، تصریح کرد: اگر در مدیریت، شاهد پیش بینی و پیشگیری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت استکبار و نوچه های آنان به دلیل پیشرفت کشور است

عصبانیت استکبار و نوچه های آنان به دلیل پیشرفت کشور است