مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 ساعت 11:502018-04-11فرهنگي

فراخوان همکاری در برگزاری بزرگداشت فردوسی


«فراخوان همکاری در برگزاری سیزدهمین بزرگداشت حکیم فردوسی» منتشر شد.

- فراخوان همکاری در برگزاری سیزدهمین بزرگداشت حکیم فردوسی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، بنیاد فردوسی فراخوان همکاری در برگزاری سیزدهمین بزرگداشت حکیم فردوسی و دریافت اثرهای هنری و پژوهشی برای برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فرهنگی، هنری و پژوهشی حکمت فردوسی با همکاری نهادهای فرهنگی ویژه جوانان تا پیشکسوتان و نخستین جشنواره ملی آفرینش های هنری شاهنامه فردوسی با همکاری موسسه هنرآفرینان رادمهر ویژه کودکان و نوجوانان را منتشر کرد.

در این فراخوان آمده است: با شادباش سال نو خورشیدی با توجه به راه اندازی ستاد برگزاری سیزدهمین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی از همه دوستداران فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی خواستاریم تا همچون سال های پیشین با ارائه پیشنهادها و برنامه های فرهنگی، هنری و پژوهشی، بنیاد فردوسی را یاری دهند.

ویژه آن که 25 اردیبهشت ماه از سال پیشین در گاهشمار رسمی کشور از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، بزرگداشت حکیم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی نام گذاری شده است.

به همین روی از همه دوستداران فردوسی و فرهنگ ایران در سراسر کشور و ایران دوستان در خارج از کشور، دعوت می شود تا در بخش های زیر برای برگزاری هرچه باشکوه تر سیزدهمین بزرگداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان همکاری در برگزاری بزرگداشت فردوسی

فراخوان همکاری در برگزاری بزرگداشت فردوسی