مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1397 ساعت 10:302018-04-06سياسي

تاکید بر اطلاع رسانی فعالیت های قرآنی در سطح بین الملل


مراجع تقلید در دیدار با رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بر اطلاع رسانی جامع در سطح بین الملل در مورد مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی جعفر سبحانی با اشاره به لزوم توسعه فعالیت های فرهنگی با محوریت مبانی دینی اظهار کرد: بقاع متبرکه ظرفیت خوبی برای گسترش احکام اسلامی و معارف دینی هستند و حضور روحانیون در این اماکن، اهمیت فراوانی دارد.

وی افزود: امامزادگان وسیله تبلیغ دین در زمان حیات و ممات خویش بوده اند و امروز، وظیفه ما بهره برداری کامل از بقاع متبرکه است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه وهابیت از ظرفیت شهرهای مکه و مدینه برای تبلیغ افکار خود استفاده می کنند، گفت: شیعیان ظرفیت های بسیار بیشتری دارند چرا که در شهرهای مختلف ایران و دیگر کشورها، بقاع متبرکه فراوانی وجود دارد و می توان از ظرفیت آنها به خوبی استفاده کرد.

وی خواستار تبلیغ عفاف و حجاب و اقامه نماز در حرم های مطهر امامزادگان شد و افزود: همچنین باید با استفاده از این ظرفیت، به تبیین و تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اطلاع رسانی فعالیت های قرآنی در سطح بین الملل

تاکید بر اطلاع رسانی فعالیت های قرآنی در سطح بین الملل