مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1397 ساعت 13:252018-04-03فرهنگي

آخرین آمار فروش سینماها به روایت پخش کنندگان


با اتمام تعطیلات نوروز، جدیدترین آمار فروش فیلم های اکران نوروزی توسط پخش کنندگان فیلم ها سینمایی در حالی اعلام شد که برخی پخش کنندگان از وضعیت اکران و گیشه در ایام نوروز ناراضی بودند.

- احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم درگفتگویی با ایسنا آمار فروش فیلم سینمایی فِراری به کارگردانی علیرضا داودنژاد را در مجموع 260 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این فیلم تا روز دوشنبه 13 فروردین ماه با در اختیار داشتن 15 سالن سینمایی در تهران 180 میلیون تومان و همچنین نمایش در 10 سالن سینمایی در شهرستان ها 80 میلیون تومان فروش داشته است و با توجه به پخش تیزرهای تلویزیونی اش از روز هفتم فروردین، در روزهای پایانی تعطیلات میزان فروش این فیلم نسبت به روزهای اول بالاتر رفت.

غلامرضا فرجی درباره مقدار فروش انیمیشن سینمایی فیلشاه که توسط حوزه هنری پخش می شود، بیان کرد: این انیمیشن سینمایی تاکنون درمجموع یک میلیارد و 100 میلیون تومان فروش داشته و با در اختیار داشتن 70 سالن سینمایی به تفکیک، یک میلیارد و 10 میلیون تومان در سیستم ثبت مکانیزه فروش بلیت و همچنین 90 میلیون تومان به صورت ثبت نشده در تهران و شهرستان ها فروش داشته است.

فرجی با اشاره به اینکه گفته شده تعداد مخاطبان سینما امسال کاهش داشته است گفت که با توجه به آماری که به دست آمده، ما در شهرستان ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار فروش سینماها به روایت پخش کنندگان

آخرین آمار فروش سینماها به روایت پخش کنندگان