مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1397 ساعت 10:052018-04-03فرهنگي

فیلم های شبکه سه بعد از تعطیلات نوروز


فیلم های سینمایی و تلویزیونی «در شیراز اتفاق افتاد»، «مجردها»، «بهشت موازی»، «مایا» و «پرواز خیالی»، از سه شنبه 14 تا جمعه 17 فروردین ماه مطابق زمان های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

- فیلم های سینمایی و تلویزیونی در شیراز اتفاق افتاد ، مجردها ، بهشت موازی ، مایا و پرواز خیالی ، از سه شنبه 14 تا جمعه 17 فروردین ماه مطابق زمان های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم تلویزیونی در شیراز اتفاق افتاد به کارگردانی ابراهیم صمیمی سه شنبه (14 فروردین) ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: مجید و نگار در یک تصادف رانندگی باهم آشنا می شوند و مجید تصمیم می گیرد تا از نگار خواستگاری کند.

اما در شب خواستگاری متوجه می شوند که پدرانشان قبلا یکدیگر را می شناختند و کدورتی بین آنها وجود دارد که باعث به هم خوردن مراسم می شود.

بعد از مدتی آنها متوجه می شوند که پدران آنها یعنی هوشنگ و منصور در یتیم خانه بزرگ شده اند و بعد از بزرگ شدن در کنار مردی به نام دایی جواد که آدم خیری است کار می کردند، چندی بعد آنها اموال او را بالا می کشند و .

.

این فیلم تلویزیونی محصول ایران در سال 93 است که حمید لولایی، خشایار راد، اشکان اشتیاق، حدیثه تهرانی، شهین تسلیمی، کیانوش گرامی و محسن قاضی مراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های شبکه سه بعد از تعطیلات نوروز

فیلم های شبکه سه بعد از تعطیلات نوروز