مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1397 ساعت 13:402018-03-28فرهنگي

گردشی در تنها آسیاب های دو قلوی ایران


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواف گفت: خواف دارای جاذبه های گردشگری تاریخی، طبیعی و زیارتی بسیار زیبایی است.

- محمود باعقیده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به مناطق گردشگری که در شهرستان خواف وجود دارد و گردشگران زیادی را نیز جذب می کند اظهار کرد: از جمله مناطقی که بسیار دیدنی است، می توان به مجموعه گردشگری خواجه یار که یک بنای تاریخی است اشاره کرد چرا که مردم به این مکان تاریخی اعتقاد دارند و همچنین به دلیل نزدیکی به شهر و وجود زیر ساخت های بهتری نسبت به سایر مناطق گردشگری این شهر مهم تر و شاخص تر است و به دلیل اینکه در ارتفاعات شهر خواف قرار دارد تقریبا بام خواف به شمار می رود و از نمای زیبایی نیز برخوردار است و همه این عوامل باعث شده است که این منطقه گردشگران بیشتری را به خود جذب می کند.

وی گفت: به تازگی هم شهرداری این شهرستان اقدام به احداث پارک زیبایی در آنجا کرده است که علاوه بر این موارد فروشگاه های صنایع دستی فراوانی نیز به چشم می خورد که این موارد نیز باعث شده که مجموعه گردشگری خواجه یار به یک مکان گردشگری تبدیل شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواف خاطرنشان کرد: مجموعه گردشگری رباط زیارت نیز بیشتر بحث زیارتی آن مطرح است و در واقع مجموعه تاریخی است که به مسلمانان اوایل اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشی در تنها آسیاب های دو قلوی ایران

گردشی در تنها آسیاب های دو قلوی ایران