مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 00:352018-03-21ورزشي

نگاهی به اقدامات و چالش های وزارت ورزش در سال 96


در سال 1396 وزارت ورزش و جوانان با چالش های بسیاری مواجه بود که برخی از آن ها با مدیریت مطلوب به فرصت تبدیل شد اما همچنان مشکلات بسیاری باقی است که قطعا حل آن ها از اولویت های سال جدید این وزارتخانه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ورز ش ایران در سالی که گذشت روزهای خوب و بد بسیاری را پشت سر گذاشت.

وزارت ورزش و جوانان نیز در سال 1396 با چالش های زیادی مواجه بود که از جمله آن می توان به برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی و کمیته ملی المپیک، موضوع حضور زنان در ورزشگاه ها، گرفتن میزبانی ها برای باشگاه های ایرانی در جام ملت های آسیا و استعفای رسول خادم، اشاره کرد.

*باز شدن درب آزادی در مسابقات بسکتبال به روی خانواده ها بحث حضور خانواده ها در ورزشگاه ها یکی از پررنگ ترین موضوعاتی که در سال های اخیر در حاشیه رودادهای ورزشی مطرح شد.

پس از کش و قوس های فراوان بالاخره درب سالن آزادی به روی خانواده ها در مسابقات بسکتبال باز شد و خانواده ها در فضایی شاد و به دور از هرگونه تنش توانستند علاوه بر حمایت از تیم ملی ساعاتی را در کنار هم در شادی به سر برند.

باز شدن درب آزادی در مسابقات بسکتبال در حالی اتفاق افتاد که وزارت ورزش و جوانان در بحث حضور خانواده ها در مسابقات فوتبال همچنان در تلاش برای ایجاد زیر ساخت های مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به اقدامات و چالش های وزارت ورزش در سال 96

نگاهی به اقدامات و چالش های وزارت ورزش در سال 96