مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1396 ساعت 00:252018-03-15بين الملل

واکنش مشاور رییس جمهور به اظهارات ضد ایرانی ولیعهد سعودی


حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور در واکنش به اظهارات اخیر ولیعهد عربستان، مشکل او و مسئولان سعودی را نه ایران بلکه عدم اعتماد به نفس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آشنا در کانال تلگرامی خود نوشت: ولی عهد اشتباه می کند؛ مشکل او نه جوانی است نه ایران؛ مشکل او عدم اعتماد به نفس و عدم التزام به سند 2030 است.

او باید بداند که نمی تواند هم اتمی بشود، هم یمن را بمباران کند و هم شبکه های تروریسم تکفیری را تأمین مالی کند و هم 700 میلیارد سلاح بخرد و لی در عین حال "اقتصاد منهای نفت" هم داشته باشد.

ایران خو را ملزم به "دفاع از کعبه در مقابل پیشروی خزنده صهیونیسم" می داند و این عربستان است که باید موضع خود در مقابل اسراییل را روشن کند.

در دیدگاه بسیاری از مسلمانان کسانی که نتانیاهو آنها را "متحدان اسراییل در مقابل ایران" می خواند صلاحیت دفاع از قدس و کعبه را ندارند.

ولی عهد و وزیرخارجه سعودی از سر ناشیگری به زبان عاریتی سخن می گویند چرا که بارها برساخته های نتانیاهو را بدون هیچ نوآوری بکار گرفته اند.

آنها این روزها برجام را به مثابه "تکرار فاجعه فرستادن یهودی ها به اتاق گازهای هیتلری" معرفی می کنند اما همه می دانند که کلمه به کلمه شبیه سازی هیتلری از آن نتانیاهو است، جهان عرب هنوز فراموش نکرده که اسراییل و مشخصا بن گورین و خاخام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مشاور رییس جمهور به اظهارات ضد ایرانی ولیعهد سعودی

واکنش مشاور رییس جمهور به اظهارات ضد ایرانی ولیعهد سعودی