مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 07:152018-03-13فناوري

هکرهای مودم وای فای شناسایی شدند


متخصصان امنیتی در شرکت کاسپرسکی گروهی از هکرها را شناسایی کرده اند که از سال 2012 مودم های اینترنت بی سیم وای فای کاربران را هک می کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت هکر نیوز، مدت هاست که محققان و پژوهشگران بسیاری از امنیت ضعیف پروتکل های مودم های اینترنت بی سیم وای فای می گویند و همواره به کاربران وای فای هشدار می دهند که به امنیت سایبری در مودم های خانه یا محل کارشان اطمینان نکنند.

همانطور که محققان هشدار داده اند، امنیت اینترنت بی سیم وای فای همچنان در هاله ای ابهام و شک و شبهه های متعددی به سر می برد؛ حالا متخصصان امنیتی در شرکت کاسپرسکی در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده اند گروهی از هکرها از سال 2012 میلادی یعنی شش سال پیش تاکنون در تلاش بودند به مودم و روتر وای فای کاربران نفوذ یابند و اطلاعات شخصی و محرمانه شان را به سرقت ببرند.

آنها در بیانیه خود اعلام کرده اند هکرها با انتشار یک بدافزار خطرناک و مخرب، دستگاه های اینترنت بی سیم وای فای کاربران را هک کرده و با روش پیچیده و هوشمندانه ای به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده اند.

نکته جالب اینجاست که این هکرها به مدت شش سال در حال استخراج و کسب اطلاعات شخصی و محرمانه کاربران از طریق مودم های وای فای بوده و شناسایی هم نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکرهای مودم وای فای شناسایی شدند

هکرهای مودم وای فای شناسایی شدند