مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 12:312018-03-12فرهنگي

فعالیت های وزارت ارشاد نباید رنگ و بوی سیاست بگیرد/ دولت بعدی هم از آن شماست


معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید رنگ و بوی سیاست بگیرد، - معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:فعالیت های وزارت ارشاد نباید رنگ و بوی سیاست بگیرد/ دولت بعدی هم از آن شماست معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید رنگ و بوی سیاست بگیرد، گفت: نباید سیاست زدگی موجب فرار گروهی از عرصه فرهنگ و هنر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از زنجان، سید هادی حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: باید مشاهیر خود را گرامی بداریم و در زنجان نیز همین اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه باید برای مشاهیر زنده مراسم برگزار و زمینه آشنایی مردم با آنها فراهم شود، تصریح کرد: پرهیز از سیاست زدگی نیز یکی دیگر از بحث هاست که باید مورد توجه مدیران باشد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه به دنبال زنده بودن و ارتقای شعر، ادب، اخلاق، اسلام هستیم، عنوان کرد: نباید سیاست زدگی موجب فرار گروهی از عرصه فرهنگ و هنر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های وزارت ارشاد نباید رنگ و بوی سیاست بگیرد/ دولت بعدی هم از آن شماست

فعالیت های وزارت ارشاد نباید رنگ و بوی سیاست بگیرد/ دولت بعدی هم از آن شماست