مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 09:302018-03-12سياسي

198 هزار هکتار از اراضی سلماس را منابع طبیعی تشکیل می دهد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلماس گفت: نباید حفظ از منابع طبیعی فقط به سازمان مربوطه محول گردد بلکه حراست از این امانت الهی مستلزم مدیریت ملی و عزم جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز عظیمی در همایش گرامیداشت هفته منابع طبیعی و تجلیل از دوستداران و فعالین عرصه های مختلف منابع طبیعی که با حضور معاون مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی، مسئولین شهرستانی و نیز دانش آموزان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه کشور ایران با بحران جدی نابودی محیط زیست و منابع طبیعی روبروست که برای جلوگیری از این فاجعه عظیم مسئولین و مردم باید با تشکیل نیروهای 50 میلیونی اهتمام ورزند.

عظیمی با اشاره به این که با تخریب مراتع و محیط زیست سونامی سرطان وارد کشور ایران خواهد شد، افزود: آب،خاک و هوا به عنوان سه مولفه اصلی حیات بر عهده منابع طبیعی بوده است که عدم حفاظت و نگهداری از آن حیات موجودات زنده را به زوال و نابودی خواهد کشاند .

وی با تاکید بر این که باید مجمع خیرین حفاظت از محیط زیست به صورت سراسری تاسیس شود، عنوان کرد: خیرین سرمایه های خود را به سمت حراست از منابع طبیعی سوق دهند تا بتوان با سرمایه گذاری به موقع طرح های آماده اجرا برای حفاظت از منابع طبیعی را عملی کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

198 هزار هکتار از اراضی سلماس را منابع طبیعی تشکیل می دهد

198 هزار هکتار از اراضی سلماس را منابع طبیعی تشکیل می دهد