مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1396 ساعت 09:512018-03-10سياسي

روزانه 2 میلیون سفر در مترو تهران اتفاق می افتد


متروی تهران با انجام دو میلیون سفر در روز سبب شده تا هزینه بهره برداری از این ناوگان بدون احتساب استهلاک و اورهال تجهیزات، رقمی بیش از 10 هزار میلیارد ریال در سال باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی "، شرکت بهره برداری مترو تهران در جوابیه ای پیرو درج مطلبی با عنوان عقبگرد در حمل و نقل ریلی پایتخت که در تاریخ 12 اسفند 1396 در این خبرگزاری، منتشر شده، آورده است: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خود به خوبی می داند که امکانات فعلی متروی تهران پاسخگوی نیاز شهروندان تهرانی نیست و مسائلی چون کمبود واگن و به تبع آن ازدحام در مترو سبب گلایه مسافران گرامی شده است اما همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند: نقد باید سازنده باشد نه تخریب گر.

اینکه به مردم بگوییم که طی ماه ها اخیر خدمات دهی در متروی تهران و حومه ضعیف تر از دوره مدیریت قبلی شده است، مطلبی است که با هیچ معیار و منطقی نمی توان آن را تأیید کرد.

از آبان ماه سال جاری اولویت اول این شرکت ارتقاء سطح خدمات، کاهش فاصله حرکت قطارها و افزایش میزان مسافری با استفاده بهینه از امکانات موجود بوده است.

در این راستا از آبان و آذر ماه سال جاری فاصله حرکت قطارها در خطوط یک، دو، سه و چهار مترو کاهش یافت و در اسفند ماه 96 هم یکبار دیگر خدمات دهی در خطوط یک، دو و چهار متروی تهران افزایش یافت تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 2 میلیون سفر در مترو تهران اتفاق می افتد

روزانه 2 میلیون سفر در مترو تهران اتفاق می افتد