مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 20:302018-03-05سياسي

نمایشگاهی با طعمِ صلح پایدار جهانی بین ایران و فرانسه


«پیوند دوستانه بین موزه ی ملی ایران و موزه لوور فرانسه و برگزاری نمایشگاه "لوور در تهران"، می تواند باعث تقویت آرامش و با هم زیستن و صلح پایدار جهانی بین دو ملت ایران و فرانسه باشد.

- پیوند دوستانه بین موزه ی ملی ایران و موزه لوور فرانسه و برگزاری نمایشگاه "لوور در تهران"، می تواند باعث تقویت آرامش و با هم زیستن و صلح پایدار جهانی بین دو ملت ایران و فرانسه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان - رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - در مراسم افتتاح رسمی لوور در تهران که عصر دوشنبه 14 اسفند در موزه ملی ایران گشایش یافت، سخن گفت، برگزاری این نمایشگاه را یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی بین ایران و فرانسه دانست و به هم زمانی برگزاری این رویداد با جشن بزرگ ملی نوروز اشاره کرد.

معاون رییس جمهور همزاد بودن این دو اتفاق را رویشی نو دانست که با برگزاری نخستین نمایشگاه موزه لوور در ایران با رویش جوانه ها در طبیعت همزمان شده است و تاکید کرد: مناسبات فرهنگی دو کشور در این مناسبت بستری تازه بین دو کشور ایجاد کرده است.

وی برگزاری این نمایشگاه را عاملی دانست تا ایرانیانِ فرهنگ دوست با تمدن و تاریخ دیرین، از این اقدام شایسته موزه لوور فرانسه، استقبالی دو چندان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی با طعمِ صلح پایدار جهانی بین ایران و فرانسه

نمایشگاهی با طعمِ صلح پایدار جهانی بین ایران و فرانسه