مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 16:202018-03-05اقتصادي

حمایت سپاه و دولت هم مشکلات باروری ابرها را حل نکرد


رییس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: علی رغم حمایت های سپاه و دولت از باروری ابرها، هنوز مشکلاتی در حوزه تامین تجهیزات و پیشبرد روند کار وجود دارد.

- فرید گلکار در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که همکاری سپاه برای توسعه باروری ابرها در حدی که مقدور بود صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در پروسه باروری ابرها وجود دارد پروسه واردات مواد اولیه برای انجام پروژه است.

وی ادامه داد: با همکاری سپاه و صنایع دفاع توانستیم مواد مورد نیاز را تولید کنیم، اما حجم و نوع مدنظر ما ممکن نشد که برای تحقق اهداف مورد نظر در این راستا نیازمند حمایت ویژه تری هستیم.

رییس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها با بیان این که تمرکز برای حل مشکل آب باید روی اصلاح مصرف باشد، گفت: بخشی از کارهای مدیریتی در این زمینه می تواند در حوزه تولید آب که همان باروری ابرها است خلاصه شود.

گلکار در خصوص میزان تخصیص اعتبار به پروژه های باروری ابرها، افزود: امسال 9 میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شد که اگر بخواهیم با شرایط موجود کار را پیش ببریم می توان گفت که این میزان کفاف هزینه ها را می دهد.

وی ادامه داد: اما اگر به دنبال توسعه و بهبود شرایط باشیم لازم است که در طول دو سال چند برابر این ظرفیت برای باروری ابرها در نظر گرفته و بعد از آن هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سپاه و دولت هم مشکلات باروری ابرها را حل نکرد

حمایت سپاه و دولت هم مشکلات باروری ابرها را حل نکرد