مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1396 ساعت 15:412018-03-02سياسي

مردم منتظر مشاهده کارنامه مسئولان در سال «اقتصادی مقاومتی تولید و اشتغال» هستند


با توجه به نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشغال، مردم منتظر هستند تا مسئولان کارنامه فعالیت خود را در این بخش ارائه کنند هر چند برخی از مدیران می تواستند بهتر عمل کنند.

- مردم منتظر مشاهده کارنامه مسئولان در سال اقتصادی مقاومتی تولید و اشتغال هستند امام جمعه موقت بوشهر گفت: با توجه به نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشغال، مردم منتظر هستند تا مسئولان کارنامه فعالیت خود را در این بخش ارائه کنند هر چند برخی از مدیران می تواستند بهتر عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به ضرورت افزایش جمعیت و پیر شدن جمعیت کشور طی 30 سال آینده، پدران و مادران شیعی با درس گرفتن از اهل بیت(ع) زمینه افزایش جمعیت و فرزندآوری را ایجاد کنند.

وی افزود: یکی از عوامل توسعه، داشتن نیروی انسانی فعال است که اگر چه هم اکنون تقریبا 70 درصد جمعیت کشور جوان هستند اما با کاهش زاد و ولد در آینده ای نزدیک شاهد پیر شدن جامعه خواهیم بود که ضروری است از امروز در خصوص فرزندآوری توجه شود.

امام جمعه موقت بوشهر با اعلام این که رشد و توسعه کشور بر اساس توجه به پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی شکل می گیرد، تصریح کرد: نیاز است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم منتظر مشاهده کارنامه مسئولان در سال «اقتصادی مقاومتی تولید و اشتغال» هستند

مردم منتظر مشاهده کارنامه مسئولان در سال «اقتصادی مقاومتی تولید و اشتغال» هستند