مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 14:552018-02-28حوادث

ماجرای تیراندازی در خیابان آزادی چه بود؟


تیراندازی در میدان آزادی تهران درحالی خبرساز شده که چنین اتفاقی امروز در این محدوده رخ نداده و ماجرا مربوط به روز گذشته و دستگیری سه برادر سارق در محدوده شهرک آپادانا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردارحسین رحیمی، رییس پلیس تهران در واکنش به خبر تیراندازی در محدوده میدان آزادی که گفته شده بود امروز رخ داده است، این خبر را تکذیب و اعلام کرد که این موضوع مربوط به دستگیری چند سارق در روز گذشته است.

سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند، رییس کلانتری 135 آزادی نیز درباره جزییات بیشتر از این ماجرا گفت: سه برادر با معرفی خود به عنوان خریدار خودرو و معرفی طعمه هایشان از سایت دیوار با این افراد قرار گذاشته و پس از حضور در محل قرار به بهانه معامله خودرو در دفترخانه سوار بر خودروی شاکی شده و به سمت دفترخانه حرکت کردند، اما این افراد در طول مسیر با همدست دیگریشان که دارای پلاک مخدوش بود، مقابل خودرو را گرفته و با تهدید چاقو و ضرب و شتم، شاکی را سوار بر خودرو کرده و متواری شدند.

وی با بیان اینکه سارقان همراه خود دستگاه کارتخوان داشتند، گفت: آنها صاحب خودرو را با چاقو تهدید کردند که رمز کارت را بدهد تا با دستگاه کارتخوانی که همراه دارند حسابش را خالی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تیراندازی در خیابان آزادی چه بود؟

ماجرای تیراندازی در خیابان آزادی چه بود؟