مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 14:262018-02-28فرهنگي

نیکول کیدمن و ساندرا بولاک جایزه دهندگان اسکار شدند


دِیو چَپل ساندرا بولاک و نیکول کیدمن در دور سوم اعلام برندگان جوایز اسکار به عنوان اعلام کننده برندگان، بخشی از اجرای این رویداد مهم را برعهده خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی ، دِیو چَپل ساندرا بولاک و نیکول کیدمن در دور سوم اعلام برندگان جوایز اسکار به عنوان اعلام کننده برندگان، بخشی از اجرای این رویداد مهم را برعهده خواهند داشت.

جودی فاستر جِین فوندا هلن میرِن امیلی بلانت مَتیو مک کانووِی یوجینیودربِز انسل الگورت ایزا گونزالز اشلی جود ریتا مورِنو لوپیتا نیونگو و کریستوفر واکِن دیگر اهداکنندگان جوایز برندگان نودمین مراسم اسکار هستند.

در مراسم اسکار برای تنوع از اهدا کنندگان مخلت و نامدار استفاده می شود به این جهت ماهِرشالا علی چادویک بازمن ویولا دِیویس لورا درن جِنِفر گارنر گرِتا گِرویگ تیفانی هَدیش تام هالند کمیل نانجیانی مارگوت رابی اما استون دنیِلا وِگا آرمی هَمِر گَل گادوت مارک هَمیل آسکِر آیزاک این مِنوئل مِرِندا جینا رودریگِز اوا مِری سِین وِس استادی کِلی مِری ترَن و زِندایا نیز از اهدا کنندگان و اجرا کنندگان اسکار نودم در هفته آینده هستند.

و اما مراسم اسکار یک مجری ثابت و مشخص هم دارد که کسی نیست بجز جیمی کیمِل مجری برنامه تلویزیونی معروف لِیت نایت تُکس (گپ آخرِ شب) که برای دومین سال اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکول کیدمن و ساندرا بولاک جایزه دهندگان اسکار شدند

نیکول کیدمن و ساندرا بولاک جایزه دهندگان اسکار شدند