مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 00:102018-02-27فرهنگي

«هزار پا» در جشنواره جهانی فجر / «نیازی به اکران نوروزی نداریم»


فیلم «هزار پا» به کارگردانی ابوالحسن داودی به احتمال فراوان در جشنواره جهانی فجر رونمایی می شود.

- هزار پا در جشنواره جهانی فجر / نیازی به اکران نوروزی نداریم فیلم هزار پا به کارگردانی ابوالحسن داودی به احتمال فراوان در جشنواره جهانی فجر رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان پیش از این از تصمیم برای اکران نوروزی جدیدترین فیلم خود در نوروز؛ در صورت فراهم بودن شرایط خبر داده بود که با اعلام 16 فیلم متقاضی اکران نوروز، نامی از فیلم هزار پا دیده نشد.

داودی با بیان اینکه احتمال دارد فیلم خود را اردیبهشت ماه سال آینده در جشنواره جهانی فجر شرکت دهد، درباره متقاضی نشدن در اکران نوروزی هم به ایسنا گفت: واقعیت این است که هیچوقت اهل تعریف کردن از خودم و کارم نبودهام، اما این بار مجبورم بگویم که براساس تجربه، فکر میکنم آخرین فیلمم هزارپا نیازی به اکران نوروز یا هر اکران ویژه دیگری ندارد چون ویژگیهایی دارد که به نظر می رسد در هر زمانی میتواند به جذب گستره مطلوب مخاطب و حتی رکوردشکن دست یابد.

وی ادامه داد: بنابراین اجازه بدهید با احترام به همه متقاضیان،اکران نوروز برای کسانی باشد که یا برای افزودن گستره مخاطبین شان واقعا به آن نیاز دارند یا آن را به هر دلیل حق مسلم خودشان میدانند! هزارپا جدیدترین ساخته سینمایی داودی بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هزار پا» در جشنواره جهانی فجر / «نیازی به اکران نوروزی نداریم»

«هزار پا» در جشنواره جهانی فجر / «نیازی به اکران نوروزی نداریم»