مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 18:452018-02-27اقتصادي

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه


"دستگیری 241 تن از اراذل و اوباش، برخورد با خوانندگانی که برای داروهای اعتیادآور ترانه می خوانند، «ارمغان 2»؛ پویشی برای آزادسازی زنان زندانی تا عید نوروز، - "دستگیری 241 تن از اراذل و اوباش، برخورد با خوانندگانی که برای داروهای اعتیادآور ترانه می خوانند، ارمغان 2 ؛ پویشی برای آزادسازی زنان زندانی تا عید نوروز، امکان واگذاری شرکت دارویی سازمان بیمه سلامت، اردوهای ملی دانش آموزی محدود می شوند، 5000 بیمار تالاسمی جویای کار، اعتبار کارت های ملی 89 و قبل از آن امسال تمام می شود و بهترین روش مبارزه با اعتیاد از دید وزیر کشور" از مهمترین عناوین خبرهای اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرویس اجتماعی ایسنا امروز بیش از 60 خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که برخی از مهمترین آن ها در ادامه می آید: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 241 تن از اراذل و اوباش تهران در عملیات 24 ساعت گذشته پلیس پایتخت خبر داد.

سردار حسین رحیمی در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش با بیان اینکه متأسفانه 63 نفر از اوباش دستگیر شده کمتر از 18 سال سن داشتند، گفت: این افراد تحویل خانواده هایشان شدند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه 54 پارک و تفرجگاه عمومی نیز پاکسازی شد، گفت: اراذل و اوباش دستگیر شده از نوع اوباش سطح یک و دو بودند و متاسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه