مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 11:302018-02-27حوادث

پلیس 241 اوباش تهران را متوقف کرد/هشدار به متخلفان و صنوف در چهارشنبه سوری


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 241 تن از اراذل و اوباش تهران در عملیات 24 ساعت گذشته پلیس پایتخت خبر داد.

- دستگیری 241 تن از اراذل و اوباش در تهران/ هشدار به متخلفان و صنوف در چهارشنبه سوری فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 241 تن از اراذل و اوباش تهران در عملیات 24 ساعت گذشته پلیس پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی پلیس امنیت تهران برگزار شد، گفت: همکاران من در پلیس امنیت طی 78 مرحله عملیات که در روز گذشته به اجرا درآمد و همچنین در کنترل بیش از 98 واحد صنفی همچون قهوه خانه ها و باشگاه ها که اغلب به محلی به عنوان پاتوق این افراد تبدیل شده بود 241 تن از اراذل و اوباش و مزاحمان محلات را دستگیر کردند.

رحیمی با بیان اینکه متأسفانه 63 نفر از اوباش دستگیر شده کمتر از 18 سال سن داشتند، گفت: این افراد تحویل خانواده هایشان شدند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه 54 پارک و تفرجگاه عمومی نیز پاکسازی شد، گفت: اراذل و اوباش دستگیر شده از نوع اوباش سطح یک و دو بودند و متاسفانه بسیاری از آنها در مناطق جرم خیز و عمدتا در جنوب تهران دستگیر شدند.

وی درباره جرایم این افراد نیز به ایسنا تصریح کرد: چاقوکشی، اربده کشی، زورگیری با سلاح، مزاحمت برای نوامیس و محلات، تخریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس 241 اوباش تهران را متوقف کرد/هشدار به متخلفان و صنوف در چهارشنبه سوری

پلیس 241 اوباش تهران را متوقف کرد/هشدار به متخلفان و صنوف در چهارشنبه سوری