مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1396 ساعت 15:362018-02-26ورزشي

پاورلیفتینگ کار قم قهرمان مسابقات بین المللی 2018 شد


پاورلیفتینگ کار استان قم در ترکیب تیم منتخب پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای بین المللی 2018 شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، علی رستمی تنها نماینده قم در ترکیب تیم منتخب پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران در رقابت های بین المللی 2018 بود، مسابقاتی که با حضور چهره های شاخص این دو رشته به میزبانی شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان به انجام رسید و برترین های خود را شناخت.

این در شرایطی است که اعزام تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه کشورمان به تورنمنت بین المللی 2018 گرجستان به سرپرستی و مربیگری مجتبی ملکی رییس کمیته پاورلیفتینگ ایران انجام گرفت و علی رستمی از قم نیز در ترکیب این تیم برای کسب رتبه در رشته پاورلیفتینگ به میدان رفتند.

در این اعزام که با انگیزه تحول در ورزش های قدرتی انجام گرفت، ملی پوش پاورلیفتینگ استان قم به عنوان نماینده هیات بدن سازی و پرورش اندام این استان در کنار دیگر ملی پوشان کشورمان با رقبای خارجی شرکت کننده از 6 کشور خارجی دیگر برای کسب عناوین برتر پیکار کرد.

در این مسابقات ورزشکاران ایرانی با رقبای خود از کشورها ترکیه، مولداوی، گرجستان، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و روسیه به رقابت پرداختند، در حالی که این تیم ها از قدرت های دو رشته پاورلیفتینگ و پرس سینه دنیا به شمار بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاورلیفتینگ کار قم قهرمان مسابقات بین المللی 2018 شد

پاورلیفتینگ کار قم قهرمان مسابقات بین المللی 2018 شد