مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1396 ساعت 12:302018-02-26فرهنگي

رییسیان: تغییرات در خانه سینما ضروری است


امیدوارم انتخابات اخیر کانون کارگردانان خانه سینما نویدبخش یک تغییر نگرش در کل این مجموعه و صنوف سینمایی برای کسب استقلال صنفی بیشتر باشد.

- علیرضا رییسیان گفت: امیدوارم انتخابات اخیر کانون کارگردانان خانه سینما نویدبخش یک تغییر نگرش در کل این مجموعه و صنوف سینمایی برای کسب استقلال صنفی بیشتر باشد.

این کارگردان سینما که یکی از روسای سابق کانون کارگردانان خانه سینما هم بوده است درباره نتیجه انتخابات چند روز پیش این کانون در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: از دیدگاه من این انتخابات یک نقطه عطف در شورای مرکزی کانون کارگردانان در 10 سال گذشته بود، هم از این جهت که فیلمسازان جوان، با انگیزه و به لحاظ هنری خوش فکر رأی آوردند و از دیدگاه های فکری مختلف به ترکیب شورا راه یافتند و هم اینکه در مجمع عمومی یک نوع همدلی و وفاق حاصل شد تا کسانی که سال ها با این کانون قهر کرده بودند با حضور شخصی یا وکالتی در انتخابات مشارکت داشته باشند.

رییسیان با اشاره به اینکه خودش به دلیل یک مشکل شخصی امکان حضور در مجمع را نداشته و به پوران درخشنده وکالت داده بود تا به جای او رأی دهد، افزود: نتیجه این مشارکت حضور برآیند تفکرات و سلایق شد و در گزارشات خواندم افرادی مثل مسعود جعفری جوزانی، ابراهیم حاتمی کیا، شهریار بحرانی، پوران درخشنده، کیانوش عیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسیان: تغییرات در خانه سینما ضروری است

رییسیان: تغییرات در خانه سینما ضروری است