مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 14:412018-02-24پزشكي

خبری خوش برای بیماران مبتلا به سرطان


عضو انجمن رادیوتراپی و انکولوژی با اشاره به اینکه درمان سرطان با استفاده از با بهره گیری از تکنولوژی IMRT در ایران محقق شد، گفت: 50 درصد بیماران مبتلا به سرطان در صورت تشخیص به موقع قابلیت درمان قطعی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بهداشت و درمان "، سید هادی مولانا، متخصص پرتو درمانی با اشاره به آیین رونمایی از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه پرتودرمانی کشور که با حضورمسئولان وزارت بهداشت و بیش از 200 پزشک متخصص و فعال در حوزه درمان سرطان برگزار شد، اظهار کرد:سرطان موضوع اصلی بهداشت و درمان کشور است و باید از سوی همه مردم بیشتر از قبل موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در آینده ای نه چندان دور با بالا رفتن سن ایرانیان میزان ابتلا به سرطان نیز افزایش می یابد، تصریح کرد: هرچند هنوز خیلی زود است که اصطلاح سونامی سرطان را برای کشورمان به کار ببریم، اما این حقیقت انکارناپذیر است که به زودی تعداد مبتلایان به سرطان در کشور افزایش می یابد.

مولانا آمار بیماران سرطانی کشور را نزدیک به 90 هزار نفر اعلام کرد و افزود:مصرف بالای سیگار،الکل،مواد مخدر،چربی ها و سایر مواد مضر باعث شده ضریب ابتلا به سرطان در ایران افزایش داشته باشد و این مسئله ضرورت توجه به پیشگیری و درمان صحیح و دقیق این بیماری را تبیین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری خوش برای بیماران مبتلا به سرطان

خبری خوش برای بیماران مبتلا به سرطان