مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 14:002018-02-24اجتماعي

تجهیر همه جاده های اصلی استان کرمان به دوربین های کنترل سرعت


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: با راه اندازی تعداد 135 دستگاه دوربین کنترل سرعت متوسط جدید تعداد کل دوربین های کنترلی ترافیک در محورهای برون شهری استان به 150 دستگاه می رسد و با نصب این سامانه از خرداد ماه سال آینده همه محورهای اصلی .

- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: با راه اندازی تعداد 135 دستگاه دوربین کنترل سرعت متوسط جدید تعداد کل دوربین های کنترلی ترافیک در محورهای برون شهری استان به 150 دستگاه می رسد و با نصب این سامانه از خرداد ماه سال آینده همه محورهای اصلی سطح استان کرمان تحت پوشش کنترل تصویری قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، خداداد مقبلی با اعلام این خبر گفت: در برخی محورهای فرعی استان نیز بدلیل حجم بالای تردد نیازمند نصب سامانه های کنترل تصویری سرعت هستیم و پیگیری دریافت و راه اندازی این تجهیزات را از سازمان متبوع در دستور کار خود قرار داده ایم.

مقبلی افزود: با نصب دوربین های جدید علاوه بر کنترل سرعت، رفتار ترافیکی رانندگان در محورهای برون شهری نیز کنترل می شود و طبق تصاویر گرفته شده بستن کمربند ایمنی، خوردن و آشامیدن رانندگان در حین رانندگی، رعایت نکردن دیگر مقررات رانندگی ثبت و ضبط شده و 5 دقیقه بعد از ثبت به مرکز ارسال و طی مدت زمان 24 ساعت به رانندگان ارسال می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیر همه جاده های اصلی استان کرمان به دوربین های کنترل سرعت

تجهیر همه جاده های اصلی استان کرمان به دوربین های کنترل سرعت