مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 15:002018-02-21اقتصادي

سامسونگ بخاطر اپل مجبور شد تولید پنل های اولد را کاهش دهد


به دنبال تقاضا و استقبال ضعیف بازار از آیفون 10، سامسونگ تولید پنل های اولد را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت سی نت، سامسونگ دیسپلی که وظیفه تولید پنل های اولد (OLED ) در گوشی های جدید و پرچمدار آیفون 10 (آیفون ایکس) را برعهده داشت، حالا تحت تاثیر کاهش تقاضای بازار و استقبال کم کاربران از این گوشی جدید اپل مجبور شد تولید پنل های اولد را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

طبق گزارش های منتشر شده، سامسونگ در سه ماهه نخست منتهی به ماه مارس سال جاری 2018 میلادی باید تنها 20 میلیون واحد یا حتی کمتر پنل اولد برای اپل تولید کند این در حالیست که برآورد می شد در همین مدت زمان، بالغ بر 45 تا 50 میلیون واحد پنل اولد تولید شود.

البته لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز در واکنش به این گزارش های منتشر شده مبنی بر کاهش تولید پنل های اولد در حد فاصل ماههای آوریل تا ژوئن آینده، پاسخی نداده است.

بر اساس برخی از اخبار منتشر شده طی یک ماه گذشته، اپل قصد دارد در سه ماهه نخست سال جاری میلادی میزان تولید آیفون 10 را به نصف کاهش دهد.

گزارش های Nikkei، حاکی از آن است که اپل علی رغم پیش بینی های پرفروش خود از آیفون 10، نتوانست آنقدری که انتظار می رفت در فصل تعطیلات سال نو این محصول را به فروش برساند به گونه ای که میزان فروش آن در منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامسونگ بخاطر اپل مجبور شد تولید پنل های اولد را کاهش دهد

سامسونگ بخاطر اپل مجبور شد تولید پنل های اولد را کاهش دهد