مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 13:162018-02-20ورزشي

بازیکنان باشگاه های ایران پول حرفه ای می گیرند ولی زندگی حرفه ای ندارند


رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بخش عمده ای از تخلفات فوتبال از نقض مقررات این رشته ورزشی نشأت می گیرد، - گفت: بازیکنان باشگاه های فوتبال ایران احتمال دارد پول حرفه ای بگیرند ولی زندگی حرفه ای ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از آستارا، اسماعیل حسن زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: بخش عمده ای از تخلفات فوتبال از نقض مقررات این رشته ورزشی نشأت می گیرد و این تخلفات، مختص لیگ های ایران نیست بلکه در همه جای دنیا وجود دارد.

وی با بیان اینکه ورزش فوتبال علاقه مندان و رونق بیشتری داشته و در سنین و رده های مختلف بالغ بر 10 هزار مسابقه در سال تحت نظارت فدراسیون فوتبال انجام می شود تصریح کرد: تماشاگران ایرانی در قاره آسیا عدد و رقم بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وجود یک مقدار نوسان آموزش در ورزش فوتبال بیان کرد: به همان میزان که تیم های فوتبال و بازیکنان به تاکتیک، تکنیک، قدرت و ابزارهای فوتبال اهمیت می دهند کاش به همان اندازه به آموزش و تعلیم قوانین فوتبال اهمیت می دادند.

حسن زاده با بیان اینکه باشگاه های فوتبال کشور به جای یک جلسه تمرین بدنی، دوساعتی را برای آموزش قوانین فوتبال اختصاص بدهند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان باشگاه های ایران پول حرفه ای می گیرند ولی زندگی حرفه ای ندارند

بازیکنان باشگاه های ایران پول حرفه ای می گیرند ولی زندگی حرفه ای ندارند