مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 15:302018-02-18حوادث

نگاهی به پروازهای ناتمام در ایران طی سه دهه اخیر


بیش از 110 سال از پرواز نخستین هواپیما در آسمان می گذرد، پروازی که خیلی زود به ایران هم رسید تا مقابل شاه قاجار خودنمایی کند، از آن پرواز تا کنون هزاران پرواز در ایران انجام شده که تعداد اندکی از آنها منجر به سقوط شده است، - تصویر مربوط به سقوط هواپیمای آنتونوف 140 در غرب فرودگاه مهرآباد بیش از 110 سال از پرواز نخستین هواپیما در آسمان می گذرد، پروازی که خیلی زود به ایران هم رسید تا مقابل شاه قاجار خودنمایی کند، از آن پرواز تا کنون هزاران پرواز در ایران انجام شده که تعداد اندکی از آنها منجر به سقوط شده است، در این گزارش به مرگ بارترین حوادث هوایی از دهه هفتاد تاکنون اشاره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،" صبح امروز یکشنبه 29 بهمن ماه امسال تاریخ آخرین سانحه هوایی در ایران است، حادثه ای که برای دستکم 60 مسافر و خدمه هواپیمای ATR-72-500 متعلق به هواپیمایی آسمان با شماره پرواز IRC3704رخ داده است.

این هواپیما حدود 50 دقیقه پس از برخواستن از باند فرودگاه مهرآباد در منطقه کوهستانی سمیرم سقوط کرد و بنابر اخبار واصله تمامی خدمه و سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

نیمه شب یکشنبه هفتم آذر سال95 یک فروند بالگرد MI17 متعلق به شرکت نفت خزر به هنگام انتقال مصدوم، پس از گذشت چند ثانیه از برخاستن از سکوی نفتی امیرکبیر در دریای خزر دچار نقص فنی شده وسقوط کرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به پروازهای ناتمام در ایران طی سه دهه اخیر

نگاهی به پروازهای ناتمام در ایران طی سه دهه اخیر