مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 19:202018-02-17سياسي

نیک فر: دولت باید عزم جدی برای مبارزه با فساد اداری داشته باشد


انتظار می رود در دولت با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب، عزم و اراده قوی برای از بین بردن فساد ایجاد شود.

- نماینده لاهیجان گفت: انتظار می رود در دولت با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب، عزم و اراده قوی برای از بین بردن فساد ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله نیک فر در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی عصر امروز مجلس بیان کرد: با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری دارند، انتظار می رود وزرا و دولت محترم با فساد اداری و مالی که در استان ها گسترده تر است، با عزم و اراده جدی برخورد کنند.

وی در تذکری به وزیر کشاورزی بیان کرد: انتظار تسریع در پرداخت مطالبات بهای برگ سبز چای انتظار می رود از استاندار و ریاست محترم سازمان چای انتظار حل این مشکل را داشتیم ولی تاکنون لاینحل باقی مانده است.

کشاورزان تا کی باید منتظر بمانند در حالی به نان سفره خود محتاجند؟ نیک فر در ادامه گفت: وزیر جهاد کشاورزی شما چه مسئولیتی در جلوگیری از واردات چای و برنج و پیگیری برای افزایش عوارض گمرکی این محصولات دارید؟ محصولات کشاورزی از جمله چای و برنج بر روی دست کشاورزان مانده است و خریداری برای آنها وجود ندارد.

چاره کار چیست؟ وی در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: نسبت به اتمام و بهره برداری از راه سراوان ـ لاهیجان و تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان اهتمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک فر: دولت باید عزم جدی برای مبارزه با فساد اداری داشته باشد

نیک فر: دولت باید عزم جدی برای مبارزه با فساد اداری داشته باشد